To chyba każdy wie...

Wszystkie prace i zdjęcia na moim blogu, to moje dzieło.! Jeśli jest inaczej - informuję o tym. Kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody jest zabronione i oznacza naruszenie praw autorskich zgodnie z ustawą DZ.U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170 .

środa, 14 sierpnia 2013

Jeszcze bransoletki i coś większego...

Tak się "rozkręciłam" z tymi bransoletkami, że popełniłam jeszcze trzy plus coś w podobnym stylu, ale bardziej jak mankiet, czy mitenka...
Mam jeszcze kilka pomysłów, ale w międzyczasie tak zwanym, przyszło mi do głowy, że to mógłby być fajny pasek. No to zrobiłam!





Moja "wizja" uległa delikatnej zmianie... :)


Niedługo mi się włóczki skończą i co ja biedna pocznę...? :D
Miłego dnia, tygodnia, miesiąca!

2 komentarze:

  1. Faktycznie rozkręciłaś się z tymi bransoletkami a pasek wyszedł bardzo ładny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

Niektóre z moich prac można kupić tutaj: