To chyba każdy wie...

Wszystkie prace i zdjęcia na moim blogu, to moje dzieło.! Jeśli jest inaczej - informuję o tym. Kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody jest zabronione i oznacza naruszenie praw autorskich zgodnie z ustawą DZ.U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170 .

sobota, 10 sierpnia 2013

Bransoletki szydełkowe.

Próbuję różnych "rzeczy" w swojej działalności twórczej.
Tym razem "naszło mnie" na eksperymenty z bransoletkami typowo szydełkowymi...
Posiedziałam sobie troszkę, pokombinowałam i na razie mogę się pochwalić dwiema takimi oto:



Obie są wykonane tym samym sposobem.
Uznałam jednak, że w drugiej sam materiał jest wystarczająco ozdobny i zrezygnowałam z kwiatka.

Pozdrawiam serdecznie! :)

2 komentarze:

  1. Fajnie wymyśliłaś,obie są ładne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam również, oczywiście! Przepraszam, zagapiłam się...
      Bardzo dziękuję za odwiedzinki i komentarz! :)

      Usuń

Popularne posty

Niektóre z moich prac można kupić tutaj: