To chyba każdy wie...

Wszystkie prace i zdjęcia na moim blogu, to moje dzieło.! Jeśli jest inaczej - informuję o tym. Kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody jest zabronione i oznacza naruszenie praw autorskich zgodnie z ustawą DZ.U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170 .

niedziela, 5 maja 2013

Kapelusze.

Z pewnością każda (każdy) z Was miewa takie momenty, kiedy przychodzi coś do głowy, pojawia się obraz czegoś, co natychmiast lub prawie natychmiast musicie zrobić!
Otóż ja nie jestem odosobnionym "przypadkiem" i miałam właśnie taką wizję kilka dni temu, wieczorem...
Leżałam w łóżku w celu zaśnięcia, a ponieważ lubię myśleć przed snem o czymś przyjemnym, to o czym mogłam myśleć? O robótkach! Oczywiście! :D
Tuż po zamknięciu oczu i chwili odprężenia mignął mi obraz brązowego kapelusza...
Dlaczego akurat brązowy? Nie mam pojęcia!
Na drugi dzień powiedziałam o tym mojej starszej córce, Joli i usłyszałam, że ona chciałaby taki kapelusz na lato...
Wobec tego wzięłam się do pracy i najpierw powstał kapelusz dla córci, a dzisiaj skończyłam ten "wymarzony", brązowy. Mam nadzieję, że oprócz mnie, komuś się jeszcze spodoba...
Obydwa są wykonane z włóczki tasiemkowej z dodatkami z tego, co miałam pod ręką, a pasowało mi kolorystycznie.







Pozdrawiam, życząc wspaniałej, wiosennej (w końcu) pogody. :)

5 komentarzy:

  1. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem kapelusze zawsze były modne i jestem przekonany, że one psują wielu osobom. Tym bardziej, że jak jeszcze spojrzymy na wybór w https://hatfactory.pl/ to jestem zdania, że każdy z nas od razu pomyśli o kapeluszu dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zauważam to głownie kobiety lubią nosić kapelusze jednak również niektóre męskie moim zdaniem są bardzo ładne. W sumie również pisano o tym na stronie https://www.faszon.pl/letni-kapelusz-dla-eleganckiego-mezczyzny-o-czym-pamietac-przy-zakupie/ i jestem zdania, że jak najbardziej warto jest aby mężczyźni nosili takie nakrycia głowy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawie to zostało opisane. Będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

Niektóre z moich prac można kupić tutaj: