To chyba każdy wie...

Wszystkie prace i zdjęcia na moim blogu, to moje dzieło.! Jeśli jest inaczej - informuję o tym. Kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody jest zabronione i oznacza naruszenie praw autorskich zgodnie z ustawą DZ.U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170 .

poniedziałek, 7 września 2015

Wstyd i hańba!

No bo sami powiedzcie, czy to nie wstyd, tyle nadziergać (i nie tylko) i się nie pochwalić na blogu...?
Nawet upały mi nie przeszkadzały w obcowaniu z włóczką!
Część czasu "poświęciłam", oczywiście swoim "zieleninkom", no bo jakby inaczej?
A oto efekty:

Po pierwsze, postanowiłam zrobić rewolucję na górze z roślinnością, bo zarosła mi niemiłosiernie i niewiele miała wspólnego ze skalniakiem... Stan na 12 sierpnia.



Przy okazji udało mi się "złapać" wiewiórkę, zwiedzającą nasze "włości". ;)

I taki piękny zachód słońca, na który ciągle nie mogę się napatrzeć! <3


Ponadto zrobiłam:
- sweterek młodszej córeczce...



- dwie kolejne wersje chusty mojego najnowszego pomysłu...



 - jeszcze jedną chustę...


 - sweterek dla siebie...


 - komin dla starszej córeczki...


 - jeszcze jeden komin...



- kolejny komin, tym razem na zamówienie...



No i to by było na tyle! :D
Do zobaczenia wkrótce, mam nadzieję! :)

4 komentarze:

  1. Wspaniałe prace :-) Piękne chusty, cudowne sweterki i śliczne kominy :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam na bezdechu i się zapowietrzyłam - Wszystkie PRACE ekstra, ale mnie najbardziej podoba się sweterek dla Ciebie. Co do prac polowych, zazdroszczę trochę, że Ty masz zrobione, a mnie nie ma kto wykosić, bo mnie przyhamowało lenistwo.
    Pozdrówka !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie Ewuniu twoje prace są piękne - podziwiam na bieżąco na fB - bardzo mnie zafascynował ten biały komin i jeśli pozwolisz będę wzorowała się na twym pomyśle oczywiście z zaznaczeniem że pomysł zaczerpnęłam od ciebie - z góry dziękuję - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak w takim upale mogłaś cokolwiek robić - pełen podziw dla śliczności !

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

Niektóre z moich prac można kupić tutaj: