To chyba każdy wie...

Wszystkie prace i zdjęcia na moim blogu, to moje dzieło.! Jeśli jest inaczej - informuję o tym. Kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody jest zabronione i oznacza naruszenie praw autorskich zgodnie z ustawą DZ.U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170 .

poniedziałek, 4 marca 2013

Szal na zamówienie.

Trochę mnie "nie było", ale miałam ważny powód... Moja bardzo dobra znajoma z FB, Jola Koncka zamówiła u mnie szal! :)
Dobór wzoru i kolorystyki, czyli też włóczki, to Jej "sprawka"...
Na wykonanie tej pracy zużyłam ponad dwa i pół motka akrylu "Red Heart Bella".
Muszę przyznać, że choć wzór jest dość "wymagający", jak dla mnie, to włóczka - bardzo wdzięczna w robótce.
A efekt końcowy jest taki:









Zdjęcia różnie mi wyszły... Jakoś się nie mogę "dogadać" z aparatem...

Pozdrawiam wszystkich zaglądających do mnie!

6 komentarzy:

Popularne posty

Niektóre z moich prac można kupić tutaj: